עצירות קשה? – תנו לדיקור הסיני לעצירות לשחרר את הפקק.

גם אתכם העצירות מאמללת? – התייעצו איתנו לגבי הטיפול היעיל ביותר עבורכם אינדיבידואלית – צרו קשר כעת.

הרפואה הסינית הולכת ותופסת מקום של כבוד, גם במעוזי המערב. הרפואה המערבית היא נורא מתקדמת ומפותחת, אך יש תחומי רפואה בהם הרפואה המתקדמת עדיין לא הצליחה למצוא מזור יעיל במיוחד, וזה כולל גם עצירות. המשלשלים ומרככי הצואה עשויים לגרום לתופעות לוואי ולהתמכרות, ולכן אנשים מעדיפים לטפל בעצירות באמצעות הרפואה הסינית המסורתית והמוכחת. הגישה הסינית לטיפול בעצירות משלבת דיקור סיני, צמחי מרפא מיוחדים, ותזונה נכונה. לא הצלחתם לגרום לעצירות להיעלם כשדיברתם אליה בעברית? זה הזמן לעבור לסינית!
דיקור סיני לעצירות

תוכן עניינים

כמה מילים על עצירות והטיפול הסיני בה.

עצירות היא תופעה שתוקפת כ20% מהאוכלוסייה. היא אמנם לא נחשבת לבעיה מסוכנת במיוחד, אבל היא עשויה להפוך לכזו במידה והיא עצירות כרונית ולא מטופלת כנדרש.

הגורמים לעצירות הם מגוונים. לפעמים היא מגיעה בעקבות הרגלי תזונה בעייתיים, שתייה לא מספקת, צריכת תרופות, תוספים ומשככי כאבים מסוימים, חוסר בפעילות גופנית, הריון ועוד. בחלק מהמקרים העצירות תחלופנה מאליה כעבור מספר ימים, אבל ברוב המקרים צריך לעשות משהו על מנת לשחרר אותה.

ההמלצה הראשונית היא לאכול יותר נכון, לשתות יותר, להרבות בפעילות גופנית וכו'. אך לא תמיד זה מספק.

בשלב הזה יש לנו 2 אופציות להתמודד עם העצירות: מה שהרפואה המערבית מציעה, ומה שהרפואה הסינית מציעה.

הרפואה המערבית מציעה שלל מרככי צואה ומשלשלים לפתרון העצירות. התכשירים האלו הם יעילים מאוד ברוב המקרים. אבל יש בהם גם בעייתיות מסוימת. הם עשויים לגרום לתופעות לוואי לא נעימות, והם גם עשויים לגרום להתמכרות. כאשר צורכים את התכשירים האלו לאורך זמן המעיים נעשים עצלים. כלומר הם לא מתפקדים מספיק טוב ללא קבלת מנת משלשלים 'טובה'.

לעומת זאת הרפואה הסינית היא יעילה לא פחות. היא טבעית לחלוטין, נטולת תופעות לוואי, וסיכוני התמכרות.

זאת הסיבה לכך שהרפואה הסינית הפכה להיות מאוד פופולארית לטיפול בעצירות.

 

דיקור סיני לעצירות – כיצד רואה הרפואה הסינית את תופעת העצירות?

בעוד רוב האנשים רואים בעצירות מטרד לא נחמד, הרפואה הסינית רואה אותה בעין מאוד לא טובה. ברפואה הסינית גורסים שיציאות סדירות ואיכותיות של צואה, הן הכרחיות לתקינות ובריאות הגוף. כאשר הצואה מתמהמהת מלצאת, והיא משתהה בגוף היא גורמת להצטברות שלילית של רעלים בגוף, מה שעלול לגרום עם הזמן לבעיות בגוף, מחלות וסיבוכים.

אם כך הטיפול בעצירות הוא לא רק לצורך הקלה על אי נעימות זמני, אלא לשמירה על בריאות הגוף בכלל.

 

הטיפול הסיני בעצירות – לא רק דיקור סיני.

הרפואה הסינית היא רפואה ששורשיה נטועים חזק בעומק ההיסטוריה. כבר אלפי שנים שהרפואה הזו משכילה לרפא אנשים משלל בעיות גופניות בכלל, ומעצירות בפרט.

כאשר מדברים על הרפואה הסינית רוב האנשים ידעו לספר לנו על הדיקור הסיני. ואכן דיקור סיני הוא נדבך משמעותי בטיפול הסיני העתיק. אבל בכל הקשור לעצירות משלבת הרפואה הסינית עם הדיקור גם צריכת צמחי מרפא סיניים מיוחדים, וגם תזונה מיוחדת המותאמת לכל מטופל באופן אישי על בסיס אבחנה מקצועית.

 

והנה לכם 3 הממדים של הטיפול הסיני בעצירות:

 

  • דיקור סיני לעצירות

דיקור סיני היא טכניקה של רפואה סינית מסורתית הנהוגה כבר המון שנים. דיקור סיני משמש לפתיחת חסימת המרידיאנים והחזרת זרימת הצ'י לגוף. דיקור סיני יכול לשמש למצבים רבים ושונים, אך אחד השימושים הפופולריים ביותר הוא לעזור בעצירות.

המחטים מוחדרות לנקודות ספציפיות בגוף המתאימות לאיברים או לחלקים אחרים בגוף. במקרה של עצירות הנקודה המומלצת היא st25 שמצויה בשתי הצדדים של הטבור, גירוי זה יכול לעזור עם עצירות מכיוון שהוא עוזר לעורר פריסטלטיקה, שפירושו תנועת מעיים. אחד הגורמים העיקריים לעצירות, זה תנועת מעיים חלשה או איטית, ואת זה הדיקור בא לפתור.

 

  • צמחי מרפא

כל מטפל סיני מחזיק אצלו תרכובות מיוחדות של צמחים, שעוזרות לשחרר את העצירות בטווח הקצר. כל מטופל יקבל תרכובת אחרת של צמחים, וזאת על בסיס אבחון שורש הבעיה ממנה הוא סובל.

 

  • תזונה נכונה

ברפואה הסינית רואים בתזונה של האדם, כאחראית הישירה לתקינות היציאות שלו. כל סוג מזון משפיע בצורה שונה על כל אדם. בעוד יש מאכלים הגורמים לעצירות אצל מישהו אחד, אצל חברו מאכל זה יגרום דווקא לשלשול. ולכן יאבחן כל מטפל אילו מזונות טובים לכל מטופל ספציפית להתמודדות טובה יותר עם העצירות, ובהתאם לכך הוא ימליץ לו מה לאכול וממה להימנע.

 

אם אתם מתמודדים עם עצירות זמן רב, לא מומלץ לכם לחיות לצד זה, זה ממש לא בריא. תפנו לרופא אלטרנטיבי טוב ותפתרו את הבעיה אחת ולתמיד.

 

לסיכום:

  • כמו להרבה בעיות רפואיות, גם לעצירות יש לרפואה הסינית מה להציע.
  • הרפואה הסינית פותרת כבר אלפי שנים את העצירות להמון אנשים באמצעות: דיקור סיני, צמחי מרפא סיניים ותזונה נכונה ובריאה.

שאלות נוספות

הרפואה הסינית מתבררת כיעילה במיוחד לעצירות במחקרים שנעשו בעניין. חלק מהמחקרים מצביעים על כ80% הצלחה.
בכל מקרה בו השינויים המומלצים באורח החיים לא יעילים, מומלץ להיעזר במומחה ברפואה הסינית.
אייל לווינסון
אייל לווינסון

את המשיכה להבנת דרכי הפעולה של מערכת העיכול חשתי כבר בילדות. ריתקה אותי במיוחד בעיית העצירות, בה העמקתי עד מאוד. חקרתי אותה לעומק ולרוחב, על כל גורמיה, תסמינה, סיבוכיה וטיפוליה. ואת המידע הזה שרכשתי אני יותר משמח לחלוק איתכם.
כהיום אני זוכה לייעץ להמון אנשים שמתמודדים עם עצירויות קשות, ולכוון אותם לטיפול המתאים ביותר למצבם – אני מאושר שאני מצליח לתרגם את הידע העצום שיש לי על עצירות, לעזרה לזולת והקלה בסבל של אנשים.

קוטעים את הסבל, משחררים את העצירות, ויוצאים לדרך חדשה ובריאה!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

קוטעים את הסבל, משחררים את העצירות, ויוצאים לדרך חדשה ובריאה!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים