על אבוקדו והדרך שלו לשחרר עצירות – פלא טבעי

גם אתכם העצירות מאמללת? – התייעצו איתנו לגבי הטיפול היעיל ביותר עבורכם אינדיבידואלית – צרו קשר כעת.

את האבוקדו כולנו פוגשים על שולחן האוכל בכל מיני ורסיות ופרזנטציות קולינריות. הצבע של האבוקדו מוסיף ליופי של השולחן הערוך, ומעורר את התאבון שלנו. אבל יש בו באבוקדו צדדים נוספים ומפתיעים, שמשום מה פחות מוכרים. האבוקדו עשוי לשמש כתרופה טבעית יעילה, בריאה ואפקטיבית לתופעה מעיקה שרבים מאיתנו מתמודדים איתה – עצירות. אז מהיום תוכלו להנות מטעמו הייחודי כל כך של האבוקדו ולהרוויח בונוס נוסף מהצד, שהוא התפטרות מהעצירות. על האבוקדו מהזווית שלו כלוחם בעצירות נרחיב בשורות הבאות.
אבוקדו לשחרור עצירות

תוכן עניינים

מעט רקע על עצירות.

העצירות היא תופעה שאנשים ובמיוחד נשים מתמודדים איתה בכל שכבות הגיל. העצירות היא מצב בו הצואה נהיית קשה והיא לא מצליחה לצאת מהמעיים בצורה תקינה.

אנשים הסובלים מעצירות מתלוננים על: פחות מ 3 יציאות בשבוע, יציאות קשות הגורמות לכאב, יציאות חלקיות, גזים, כאבים ואי נוחות בבטן.

יש דרכים רבות לגבור על העצירות. אך הדרך הטובה והבריאה ביותר היא הדרך הטבעית הכוללת בין היתר אכילת מזונות מסוימים. בין המאכלים שביכולתם לשחרר עצירות נמצא האבוקדו, עליו נתמקד כעת.

 

מעט רקע על אבוקדו, ועל הקשר שלו לשחרור עצירות.

אבוקדו מכיל בתוכו מלא שומנים, אבל לא שומנים כאלה שאנחנו סולדים מהם ובצדק. אלא שומנים לא רוויים שמאוד בריאים לגוף. השמנים האלה מורידים כולסטרול, מונעים מחלות לב, ובכלל תורמים המון לבריאות הגוף ולאיזונים ההורמונליים בו.

האבוקדו גם עשיר מאוד בחומצות אמינו, סיבים תזונתיים, ברזל, סידן, מגנזיום, ועוד שלל וויטמינים המוספים המון לבריאות הגוף שלנו.

התרכובות הכול כך בריאות שמכיל האבוקדו משליכות לטובה גם על מערכת העיכול שלנו, ולכן הרבה אנשים מוצאים באבוקדו מזור ומרפא טבעי ובריא לסיוטי העצירות שהם חווים.

 

למה עדיף לשחרר עצירות עם אבוקדו?

אבוקדו היא לא הדרך היחידה לשחרר עצירות, אבל היא כן דרך מומלצת ובריאה במיוחד.

הרבה אנשים ממהרים לשחרר את העצירות שלהם באמצעות תכשירים משלשלים לא טבעיים, הם פועלים כך מן הסתם מכיוון שהם לא מודעים לבעייתיות שבדבר. המשלשלים ומרככי הצואה אמנם מאוד אפקטיביים לשחרור העצירות בטווח הזמן הקצר, אבל הם עשויים להוליד תופעות לוואי מסוימות, וחמור מכך לגרום לתלות ולהתמכרות, כאשר משתמשים איתם בצורה מופרזת ולאורך זמן. כאשר המעי מתרגל לתכשירים אלו, הוא עשוי לא לפעול כנדרש כאשר הוא לא ניזון מהם. ואף אחד מאיתנו לא רוצה לקשור את גורל היציאות שלו בעתיד בגורל התכשירים האלה.

וזה בדיוק הייתרון הגדול של האבוקדו בטיפול בעצירות. האבוקדו הוא פצצת בריאות, שתורמת לגוף באין ספור מובנים. האבוקדו גם לא מוביל לתופעות לוואי או להתמכרויות, כך שהשימוש בו הוא נגיש, זול, טעים, בריא ומועיל.

 

כיצד פועל אבוקדו לשחרור עצירות?

באבוקדו יש מספר מרכיבים שונים שכולם תורמים לשיפור תפקוד מערכת העיכול, ולשחרור העצירות, ואלו הם:

סיבים: בשר האבוקדו מכיל רמה גבוהה של סיבים שסופחים מים במעי ומייצרים צואה מנופחת יותר ולחה ומרוככת יותר, שקל לה יותר לעבור במעי כל הדרך החוצה מהגוף.

שומן: שומן אבוקדו הוא מקור עשיר לחומצה אולאית מהצומח שיכול לעזור להקל על עצירות. החומצה האולאית בשומן האבוקדו עוזרת לווסת את מערכת העיכול ולשפר את תנועת המעיים.

סוכר סורביטול: סורביטול הוא אלכוהול סוכר המצוי בפירות וירקות רבים. זה הוכח כמשמש גם כחומר משלשל המסייע בשחרור העצירות באופן טבעי. לסורביטול יש גם את היכולת לשאוב מים לתוך המעי הגס ולעורר את שרירי המעי. אבוקדו הוא אחד הפירות המכילים סורביטול, וזו אחת הסיבות לכך שהוא מקל על עצירות.

וכך חוברים להם כל המרכיבים האלה יחד, והם הופכים לתרופה מעולה היישר מן הטבע לעצירות.

 

כיצד נכון לצרוך את אבוקדו לשחרור עצירות?

האבוקדו הוא פרי אמנם מאוד בריא, אבל אין להפריז בצריכתו. ולכן מומלץ לצרוך כחצי אבוקדו פחות או יותר ביום כדי לטפל בעצירות.

את האבוקדו לא חייבים לאכול לבד בצורה גולמית, ניתן לשלב אותו בסלט טעים, להפוך אותו למשקה או קינוח, או לצרוך אותו בכל דרך שאתם אוהבים.

התוצאה היא לא תמיד מיידית, זה יכול לקחת יום או יומיים – יש להתאזר בסבלנות.

 

האם אבוקדו תמיד משחרר עצירות?

לא אצל כל האנשים האבוקדו יהיה יעיל לטיפול בעצירות. ולכן במידה ואתם שמים לב שהאבוקדו לא עושה את העבודה, על תוסיפו לאכול עוד ועוד ממנו. במקרה שלכם האבוקדו כנראה לא הפתרון. ולכן תתמקדו במציאת פתרון טבעי אחר כגון שזיפים מיובשים, שמן זית ועוד.

 

לסיכום:

  • הדרך הטובה ביותר לטפל בעצירות היא הדרך הטבעית, באמצעות צריכת מאכלים בריאים וטובים למערכת העיכול והמעיים. אחד מהפירות המאוד בריאים בכלל, ולמערכת העיכול בפרט הוא האבוקדו.
  • הרבה אנשים מוצאים באבוקדו נחמה ומזור לעצירות שלהם. הסיבה שהאבוקדו כל כך יעיל וטוב לטיפול בעצירות היא, שהוא מכיל מרכיבים שממריצים את המעי ומשפרים את התפקוד שלו, המרכיבים האלה הם בין היתר: סיבים תזונתיים, שומנים לא רוויים, וסוכר סורביטול.
  • מומלץ לצרוך כחצי אבוקדו בכל יום פחות או יותר. ניתן לשלב אותו בסלט או לעשות ממנו שייק. במידה והאבוקדו לא פותר את בעיית העצירות, מומלץ לנסות מאכל טבעי אחר לשחרור העצירות.

שאלות נוספות

גם שמן אבוקדו מצוין לשחרור עצירות, מכיוון שהוא עשיר בחומצה אולאית אשר הוכח כמסייע לשחרור עצירות.
ייתכן שדרוש יותר שתייה, או פעילות גופנית. וכמו כן לפעמים העצירות נובעת מבעיה עמוקה יותר בגוף, שאבוקדו הוא לא הפתרון עבורה.
אייל לווינסון
אייל לווינסון

את המשיכה להבנת דרכי הפעולה של מערכת העיכול חשתי כבר בילדות. ריתקה אותי במיוחד בעיית העצירות, בה העמקתי עד מאוד. חקרתי אותה לעומק ולרוחב, על כל גורמיה, תסמינה, סיבוכיה וטיפוליה. ואת המידע הזה שרכשתי אני יותר משמח לחלוק איתכם.
כהיום אני זוכה לייעץ להמון אנשים שמתמודדים עם עצירויות קשות, ולכוון אותם לטיפול המתאים ביותר למצבם – אני מאושר שאני מצליח לתרגם את הידע העצום שיש לי על עצירות, לעזרה לזולת והקלה בסבל של אנשים.

קוטעים את הסבל, משחררים את העצירות, ויוצאים לדרך חדשה ובריאה!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

קוטעים את הסבל, משחררים את העצירות, ויוצאים לדרך חדשה ובריאה!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים