כיצד תפוח אדמה או מיץ תפוח אדמה, פותר את בעיית העצירות?

גם אתכם העצירות מאמללת? – התייעצו איתנו לגבי הטיפול היעיל ביותר עבורכם אינדיבידואלית – צרו קשר כעת.

יש מאכלים שאנחנו צורכים אותם ביום יום וכלל לא מודעים לתכונות הייחודיות שלהם. אחד מהמאכלים המאוד נפוצים ומאוד אהובים בהרבה מאוד מדינות זה תפוחי האדמה למיניהם. אבל מה שאנשים לא מספיק יודעים על הירק הזה, זה את העובדה שהוא יכול להיות מאוד אפקטיבי למניעת או טיפול בבעיית העצירות. אז בואו להכיר מחדש את תפוחי האדמה, כדאי לכם, זה עשוי לפטור אתכם לגמרי מהעצירות המעיקה.
תפוח אדמה לעצירות

תוכן עניינים

קצת על תפוחי אדמה והקשר שלהם לעצירות.

נכון הוא טעים, הוא משביע, ניתן להשחית אותו בטיגון עמוק, אבל יש בו צד אחד נוסף ופחות חשוף. הוא בריא, מאוד בריא!

עוד לפני שנגיע לעצירות כדאי לדעת שלתפוח אדמה יש הרבה יתרונות בריאותיים. הוא תורם לבריאות העצמות, מפחית לחץ דם, מפחית דלקות, מגן על בריאות הלב, מונע התפתחות של סרטן, שומר על עור בריא, מפחית את הסיכון לתמותה, השמנת יתר וסוכרת, ועוזר למניעת עוד אין ספור בעיות ומחלות.

ייתרון נוסף בולט, אבל משום מה פחות ידוע של תפוחי האדמה, הוא הטיפול שלהם בעצירות. אנשים הצורכים תדיר תפוחי אדמה בצורה מאוזנת ונכונה עשויים לסבול פחות מעצירות בחייהם.

 

 איך תפוח אדמה או מיץ תפוח אדמה עוזר עם עצירות?

תפוחי אדמה עשירים בסיבים מסיסים ויכולים לעזור עם עצירות על ידי ריכוך צואה. תכולת המים הגבוהה בתפוחי אדמה המכונה 'מיץ תפוחי אדמה' עוזרת ליצור חומר דמוי ג'ל שיכול לעזור להעביר את הצואה דרך מערכת העיכול בקלות.

בתפוחי אדמה יש גם שפע של אשלגן, שיכול לעזור לווסת את רמות הנוזלים בגוף ולהקל בעת יציאת הצואה.

גם למיץ תפוחי אדמה יש יכולת מדהימה לעזור לעצירות על ידי פירוק הסיבים בתזונה וסילוק הפסולת שאינך רוצה בגוף. יש לו גם רמות גבוהות של אשלגן, מגנזיום וויטמין C אשר כולם יכולים לעזור לך לשמור על מערכת עיכול בריאה ועל מעי נקי מצואה ומפסולת.

 

כיצד נכון לצרוך תפוח אדמה לטיפול בעצירות?

חשוב מאוד לצרוך את תפוחי האדמה בצורה בריאה . תוכלו לבשל או לאפות את תפוחי האדמה (רצוי להשתמש עם מתכונים עם כמות שמן מועט יחסית) , או לסחוט אותם במסחטת פירות ולשתות את המיץ.

לעומת זאת טיגון תפוח האדמה לכדי צ'יפס עשוי רק להחמיר את העצירות, ומוטב להימנע מזה.

כמו כן לא מומלץ להפריז באכילת תפוח אדמה או שתיית מיץ תפוח אדמה. אם אתם לא רגילים לאכול ביום יום תפוחי אדמה תשתדלו לשלב אותם יותר בתפריט שלכם, ואם אתם כן רגילים לצרוך אותם בשגרה תוכלו להוסיף אותם מעט יותר לתפריט. אבל בשום אופן לא להגזים.

 

מה לעשות אם תפוח האדמה לא פותר את העצירות?

מערכת העיכול של כל אחד מאיתנו בנויה בצורה מעט שונה. ולכן אפקט ההשפעה של תפוחי האדמה או של כל תרופת סבתא לעצירות אחרת אחרת עשוי להיות שונה מאדם לאדם וממקרה למקרה.

ולכן ייתכן שאצל חלק מהאנשים תפוחי האדמה לא יצליחו להקל על העצירות. אגב בחלק מהמקרים הסיבה לעצירות היא בעיה משמעותית ויסודית יותר בגוף, ואז גם אם תפוחי האדמה מעט יעזרו זמנית לעצירות, הם עדיין לא יפתרו לגמרי את הבעיה מהשורש מה שאומר שהעצירות עלולה לחזור בהמשך.

בכל מקרה בו תפוחי האדמה לא עוזרים מומלץ לנסות ולצרוך מזונות יעילים אחרים לעצירות כגון שמן זית, זרעי פשתן או שזיפים מיובשים.

ובמידה וגם אלה לא עוזרים והעצירות היא כרונית או עצירות קשה, יש לפנות לבדיקה ולהתייעצות אצל הרופא.

 

לסיכום:

  • תפוח אדמה מוכר כירק פופולארי וטעים, אבל הוא פחות ידוע כמטפל ומונע עצירות למרות שהוא בהחלט כזה.
  • תפוחי אדמה רוויים בסיבים ובעוד תכונות מיוחדות ובריאות לגוף בכלל, ולעצירות בפרט. ולכן מומלץ לכל מי שמתמודד עם עצירות, לשלב את הירק המיוחד הזה בתפריט שלו.
  • ניתן לסחוט את תפוחי האדמה ולשתות את המיץ שלהם, אבל מנגד אכילת תפוחי אדמה מטוגנים ושומניים עשויים רק להחמיר את העצירות.
  • אין להגזים בצריכת תפוח אדמה, ובמידה והוא לא עוזר ניתן לנסות תרופות טבעיות אחרות לעצירות.
  • מחפשים פתרון אמיתי לעצירות שלכם? אנחנו מתמחים במתן הכוונה למתמודדי העצירות, ונשמח לעמוד לימינכם ולעזור לכם למצוא את הטיפול האידיאלי ביותר לעצירות שלכם – רוצים שמומחה לעצירות מטעמינו יחזור אליכם? פנו אלינו כעת>>>

שאלות נוספות

יש הטוענים שמיץ תפוחי אדמה יעיל יותר, אבל אין דרך להוכיח את זה. מומלץ לנסות את זה אינדיבידואלית.
תאכלו כמה תפוח אדמה שאתם רגילים לאכול בארוחה סטנדרטית, אין צורך להפריז.
אייל לווינסון
אייל לווינסון

את המשיכה להבנת דרכי הפעולה של מערכת העיכול חשתי כבר בילדות. ריתקה אותי במיוחד בעיית העצירות, בה העמקתי עד מאוד. חקרתי אותה לעומק ולרוחב, על כל גורמיה, תסמינה, סיבוכיה וטיפוליה. ואת המידע הזה שרכשתי אני יותר משמח לחלוק איתכם.
כהיום אני זוכה לייעץ להמון אנשים שמתמודדים עם עצירויות קשות, ולכוון אותם לטיפול המתאים ביותר למצבם – אני מאושר שאני מצליח לתרגם את הידע העצום שיש לי על עצירות, לעזרה לזולת והקלה בסבל של אנשים.

קוטעים את הסבל, משחררים את העצירות, ויוצאים לדרך חדשה ובריאה!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

קוטעים את הסבל, משחררים את העצירות, ויוצאים לדרך חדשה ובריאה!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים